piątek, 6 września 2013

#10 - Z placuszkami borówkowymi

Od jakiegoś już czasu miałam ochotę przetestować, jak w bento sprawdzą się placki. Dzisiaj nadarzyła się sposobność, gdyż z wczorajszej kolacji zostało mi trochę placuszków na słodko. I okazało się, że to kolejna świetna opcja na śniadanie w pudełku :)


Do większego pojemniczka powędrowały więc jogurtowe placuszki z borówkami w środku (i na zewnątrz ;)). Nie tylko wyglądały, ale i smakowały przepysznie.


Do mniejszego pojemniczka wrzuciłam trochę zielonej fasolki. Wczorajsza opcja z posypką z sezamu całkiem dobrze się sprawdziła, postanowiłam więc zastosować ją i tutaj. A do kompletu kilka cukierków.


Zdecydowanie zestaw wart powtórzenia!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje bento z placuszkami z cukinii z zeszłego tygodnia ostatecznie przekonało mnie, że warto wypróbować opcję plackową. I faktycznie, wyszło bardzo fajnie i smacznie ;)

      Usuń
  2. aw *.* właśnie odkryłam Twoja strone, kapitalne bento ! :D tez bym chciała zacząć ale nie wiem jak sie do tego zabrać xd

    p.s. fajnie by było jak byś coś dodała zeby można było Cie obserwować, jakieś 'follow me' czy coś takiego powinnaś gdzieś mieć :P i koniecznie wyłącz opcje weryfikacji obrazkowej :) wtedy bd łatwiej dodawać komentarze

    OdpowiedzUsuń